Bestelprocedure

Wij hebben onze website/webwinkel ontwikkeld om gemakkelijk producten te tonen en voor verkoop aan te bieden.
Via het winkelwagensysteem kunt u uw keuzes maken en via de afrekenmodule een definitieve bestelling plaatsen.

Op basis van uw bestelling zal onze afdeling Klantenservice de opdracht in behandeling nemen. U ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres een orderbevestiging. Voor eventuele onduidelijkheden nemen wij contact met u op.
De factuur die u ontvangt kunt u vervolgens online voldoen via IDEAL of Paypal, of door een eigen bankoverschrijving.

Heeft u een kant-en-klaar product besteld, dan ontvangt u een factuur voor het volledige bedrag.
Wanneer u maatwerk heeft besteld, gelden onderstaande betalingcondities.

Nadat het openstaande bedrag is voldaan zal de order worden uitgeleverd of -wanneer het maatwerk betreft-, in productie worden genomen. Wij houden u via diverse statusmeldingen in e-mail op de hoogte. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk om telefonisch contact te hebben/zoeken.

Betalingscondities bij maatwerk

Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen geldt bij een overeenkomst tot aanneming van maatwerk als betalingcondities:

-Bij het verstekken van de opdracht 40% van de overeengekomen som(aanbetaling)
-Bij aflevering 40%
-14 dagen na oplevering de resterende 20%

De koper ontvangt hiervoor steeds een deelfactuur. Na bevestiging van uw bestelling ontvangt u uw eerste factuur. Deze bedraagt 40% van het gehele factuurbedrag. Dit betreft een aanbetaling. De tweede factuur van 40% van het totale factuurbedrag ontvangt u bij aflevering en dient u gelijk te voldoen. De resterende factuursom van 20% van het gehele factuurbedrag ontvangt u naar aflevering en dient u naar twee weken na aflevering te voldoen. Andere betalingscondities zijn altijd in overleg.